Skip to the content

 

Om Energihuset Danmark

Energihuset Danmark er et landsdækkende rådgivningsfirma.

Vi er certificerede Energirådgivere, energiteknologer, ingeniører, arkitekter og konstruktører.
Vi rådgiver om- og beskriver ejendomme som de står, men går også ”indenfor” og ser på deres drift og brug i nemme og overskuelige
afrapporteringer.
Det kan f.eks. være i form af energimærker eller drift- og vedligeholdelsesplaner. Vi er ikke selv udførende, så vi har altid kun én kasket på.
Som firma er vi innovative og rigtig glade for at bruge den data vi optager hos vores kunder til bedre og mere specifik rådgivning baseret
på dialog og konkrete tanker.
Vi ser ejendomme og deres interessenter som en helhed og vil rigtig gerne binde tingene sammen. Kunden skal ikke efterlades med et
energimærke som bare er et bogstav eller en drift- og vedligeholdelsesplan, hvor omkostninger og risiko ikke er sammenholdt med mulige
energiforbedringer og besparelser direkte ned på bundlinjen.
Som foranlediget af energistyrelsen ønsker vi at påtage os vores del af det fælles ansvar, der ligger i at gøre Danmark grønnere –
selvfølgelig altid med kundens ønsker i fokus – det er jo ikke alle, som synes at grønt er sexet.
Men, når alt dette er sagt – og skrevet, så respekterer vi også, at kunderne nogen gange bare vil have et energimærke eller en drift- og
vedligeholdelsesplan.

Vores arbejde

Vores måde at arbejde på er, at tingene skal være enkle.
Vores priser er meget konkurrencedygtige og derudover har vi prisgaranti.
Vores fokus på digitalisering og operationalisering af data gør, at vi altid kan rådgive vores kunder forbi rapportstadiet og helt i mål
med deres ønsker.
Et AD ON på vores energimærker er f.eks. vores energispareplan, som vi med den fornyede fokus på energikrise og –optimering
har valgt at smide gratis med i forlængelse af, at vi laver et energimærke.
Og til dem hvor grøn ansvarlighed og fokus på Co2 ER en primær parameter, har vi et produkt, som vi kalder en grøn profil, hvor vi
sammen med kunden definerer mål, budget og tidshorisont, og via målbare etaper sikrer, at kunden når frem - f.eks. til en
halvering af deres Co2 i 2030 inden for deres budget.
Og så er der indeklima..
I sidste ende er det kundens forretning og behov, som definerer model og ønsker, da det kan være forskellige scenarier, som
definerer behov og kommunikation i det enkelte forhold og hvordan faktorer som leverance, design, pris og service på relaterede
produkter falder tilbage på kunden og evt. kundens kunder.

Et AD ON på vores energimærker er f.eks. vores energispareplan, som vi med den fornyede fokus på energikrise og –optimering har valgt at smide gratis med i
forlængelse af, at vi laver et energimærke.

Og til dem hvor grøn ansvarlighed og fokus på Co2 ER en primær parameter, har vi et produkt, som vi kalder en grøn profil, hvor vi sammen med kunden definerer mål, budget og tidshorisont, og via målbare etaper sikrer, at kunden når frem - f.eks. til en halvering af deres
Co2 i 2030 inden for deres budget.

Og så er der indeklima..

I sidste ende er det kundens forretning og behov, som definerer model og ønsker, da det kan være forskellige scenarier, som definerer behov og kommunikation i det enkelte forhold og hvordan faktorer som leverance, design, pris og service på relaterede produkter falder tilbage på kunden og evt. kundens kunder.